Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

Bünyamin Bingöl - Yudum Yudum Albümü (2013) 

Bünyamin Bingöl - Yudum Yudum Albümünü sizlere tanıtacağız...


Yudum Yudum
Söz - Müzik: Cihan Özden
Başıma Bela Mısın
Söz - Müzik: Bünyamin Bingöl
Artık Sen Gibiyim
Söz - Müzik: Cihan Özden
Gönlümü Aldın
Söz: Selami Yazıcı Müzik: Selami Yazıcı - Cihan Özden - Bünyamin Bingöl
Zarar
Söz: Bünyamin Bingöl - Cihan Özden Müzik: Cihan Özden
Sebep Oldun
Söz: Bünyamin Bingöl Müzik: Hayrullah Özden - Cihan Özden
Acı Biber
Söz - Müzik: Hayrullah Özden
Dayanamaz
Söz - Müzik: Bünyamin Bingöl
Bye Bye
Söz: Bünyamin Bingöl Müzik: Bünyamin Bingöl - Cihan Özden
Yudum Yudum (Flamenco)
Sebep Oldun (Cihan Özden Remix)
Bye Bye (Fatih Bahçıyan Remix)
Bünyamin Bingöl - Başıma Bela Mısın - Dinle (2013)
Bünyamin Bingöl yeni albümü Yudum Yudum çok yakında sevenlerinin karşısına çıkıyor. Yeni albüm tanıtımlarını ilk bizden duyacağınızı sizlere her fırsatta dile getiriyoruz ve dediklerimizide elimizden geldiğince yapıyoruz. Bünyamin Bingöl 2013 Başıma Bela Mısın tanıtım parçasını dinleyiniz...

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top